1121. |
Data: |
2009-03-26 12:34 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2009 > Przetarg nieograniczony na Dozór mienia Szpitala Ogólnego w okresie trwania umowy (jednego) roku. ZP 8/2009-PN |
Opis zmian: |
Z dniem 26.03.br wprowzdono nowy wzór zał. nr 2,który dotyczy Oswiadczenia Wykonawcy zgodnie z Art. 22 Upzp. Prosimy o jego przyjęcie i dołączenie do oferty w wyznaczonym terminie 01.04.2009r.
Za zaistniałą pomyłke przepraszamy. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1122. |
Data: |
2009-03-25 07:12 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2009 > Przetarg nieograniczony na Dozór mienia Szpitala Ogólnego w okresie trwania umowy (jednego) roku. ZP 8/2009-PN |
Opis zmian: |
Z dniem 25.03.2009r naniesiono zmianę w tresci ołoszenia o zamówieniu w punkcie dotyczącym terminu składania i otwarcia ofert. Mylnie wpisano termin składania i otwarcia ofert, tj. dnia 01.04.2009r o godzinie 11-tej , a winno być o godzinie 10-taej Prosimy o uwzględnienie powyższej zmiany i przyjęcie prawidłowego terminu składania i otwarcia ofert, który jest zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Za utrudnienie z góry przepraszamy. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1123. |
Data: |
2008-10-14 12:47 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Dostawa leków - ZP 18/2008 |
Opis zmian: |
Zamawiający uprzejmie informuje wszystkich zainteresowanych udziałem w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę leków ,że prostuje pomyłkę jaka powstała w Pakiecie nr I- minipakiet 12, polegajacą na tym ,że mylnie określono dawkę dla leku Deltaparine. Podano dawkę: 40 mg/ml, winno być: 5.000jm/02,ml.W zwiazku z powyższym prosimy o pobranie z naszej strony BIP nowego formularza po zmianie. Za utrudnienie przepraszamy. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1124. |
Data: |
2008-10-13 10:13 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Dostawa leków - ZP 18/2008 |
Opis zmian: |
Dodano załącznik Specyfikacja SIWZ |
Wykonał: |
Administrator Akcess-Net |
|
|
1125. |
Data: |
2008-07-09 12:55 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników laboratoryjnych, sprzętu labor. 1x uzytku oraz materiałów zużywalnych,wg pakietów |
Opis zmian: |
Zamawiajacvy informuje wszystklich zainteresowanych udziałem w prowadzonym postępowaniu, że wkradła się pomyłka w oznaczeniu załącznika nr 9 SIWZ. Załącznik nr 9 dotyczy Pakietu nr VI,a zarazem dot. wzoru umowy na odczynniki do oznaczenia prób zgodności, a nie jak onnaczono ( dla Pakietu nr V - Odczynnki do oznaczania grup krwi ).
Za zaistniałą pomyłkę przepraszamy. Z dniem 09.07.08r. zamieszczam poprawiony zał.nr 9 . |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1126. |
Data: |
2008-06-19 10:31 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu 1x uzytku, pozostałego oraz drobnego poniżej 206 000 Euro- ZP 15/2008-PN |
Opis zmian: |
Zamawiający zawiadamia wszystkich zainteresowanych Wykonawców biorących udział w prowadzonym postepowaniu - Numer sprawy ZP 15/2008-PN, że na stronie 6 w pkt. 6.14 SIWZ wkradła sie pomyłka pisarska, polegająca na tym,że we wzoreze opisania kopery z oferta błędnie zapisano dzień. Podano: " Nie otwiewrać przed 23.06.2008r,,godzina 11:10" , a winno być: " Nie otwierać przed: 24.06.2008r., godzina 11:10.
Za popełniona pomyłkę przepraszamy iprosiomy o prawidłowe opisanie koperty z ofertą.
Na te okoliczność zamiesczomy omawiana stonę SIWZ celem włączenia do dokumentacji.
Barbara Tomalik- zamówienia publiczne. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1127. |
Data: |
2008-06-09 11:51 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony - Dostawa materiałow szewnych wg 7 pakietów- ZP 12/2008-PN. |
Opis zmian: |
Zamawiający zawiadamia wszystkich zainteresowanych Wykonawców udziałem w postępowaniu o udzielenie zamółwienia publicznego na dostawe materiałów szewnych - Numer sprawy: ZP 12/2008-PN,że na stronie nr 6 SIWZ w pkcie 8 a i b wpisano " z zastrzeżeniem okt. 11.1 a winna być: z zastrzeżeniem pkt. 8.1.
Taka sama pomyłka pisarska wkradła sie do informacji o przetargu -strona 3.
Za pomyłkę przepraszamy. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1128. |
Data: |
2008-04-29 11:03 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony -Usługi pralnicze w skali 12 miesiecy- ZP 10/2008-PN. |
Opis zmian: |
Z dniem 29.04.2008r zmianie uległ zał. do umowy , w którym zmieniono godziny odbioru brudnego i godziny dostawy czystego prania . W umowiew zał. nr 9SIWZ w § 3 pkt.2 zapisano:
" Dostawa prania czystego i odbiór prania brudnego z siedziby Zamawiahjącego odbywać się winna codziennie w dni robocze od poniedziałku do piatku w godzinach od 7:oo do 8:00, max. do 9:00. " I Taki zapios przyszłych wykonawców zamówienia obowiązuje.
Natomiast zał. do umowy określajacy godziny na poszczególne dni ppodaje złą godzina.
Z dniem 29.04.08r ujednolicono zapis umowy z załącznikiem poprzez zmianę godzin. Umowę wraz z załącznikiem umieszcono na stronie BIP w danym przetagu. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1129. |
Data: |
2008-04-25 08:14 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony -Usługi pralnicze w skali 12 miesiecy- ZP 10/2008-PN. |
Opis zmian: |
Z dniem 25.04.2008r zmieniano zał. nr 1B SIWZ.Zmiana dotyczy Ważenia bielizny szpitalnej. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1130. |
Data: |
2008-03-05 07:26 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2008 > Przetarg nieograniczony-Dostawa sprzętu medycznego wg pakietów- ZP 5/2008-PN |
Opis zmian: |
1) Zamawiający informuje, że w SIWZ na stronie 7 w punkcie 11 wkradł sie błąd w zapisie dot Pakietów :
jest ( dot. Pakietu nr od I,II,III,IiV) a winno być: ( dot. Pakietu nr I,II,III,IV,V);
2.w SIWZ na str. 6 w pkcie 6.14 wystąpiła rozbieżnośc pomiędzy wskazanym terminem składania ofert,a formą opisania oferty przetargowej winno być " Nie otwierać przed 12.03.2008r., godzina 11:10.
3) na stronie 8 SIW w pkcie 1.3.,c mylnie zapisano słowo okreslajace próbki. Zapisano próbeki a winno być próbki.
W związku z ppowyższym prosimy o przyjecie do wiadomości powyższych zmian. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1131. |
Data: |
2007-05-28 09:33 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2007 > Przetarg nieograniczony na dostawe sprzetu medycznego wg pakietów od 1 do 12 - ZP 14/20078-PN |
Opis zmian: |
Zamawiający informuje, że w SIWZ na str. 11 SIWZ w pkt. k zapisano, że Wykaz osób upowaznionych do podpisywania oferty to zał. nr 4 , a winno być zał. nr 5 . Ten zapis jest zgodny z załącznikiem do SIWZ |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1132. |
Data: |
2007-05-24 12:16 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2007 > Usługa w zakresie dozoru mienia w szpitalu - ZP 16/2007-PN |
Opis zmian: |
IOnformujemy, że na druku Oferta - zał. nr 1 na stronie 2 w pkt. 8 wykreslono słowa wykreślono słowa " na posterunkach w obiektach szpitalnych " Taką forma obowiązuje na dzień składania ofert. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1133. |
Data: |
2007-05-24 10:51 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2007 > Usługa w zakresie dozoru mienia w szpitalu - ZP 16/2007-PN |
Opis zmian: |
Wprowadzam zmiane zapisu w SIWZ dotyczacą oznaczenia załącznika nr 1C . Załąćznik nr 1C to zał. nr 1A do oferty i jest Formularzem asportymetowo cenowym. Tak też został pierwotnie oznaczony i takie oznaczenie zachowuje. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1134. |
Data: |
2007-05-02 09:00 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2007 > Kompleksowe usługi pralnicze wraz z transportem - ZP 11/2007-PN |
Opis zmian: |
Z dniem 02.05.2007r wprowadzono zmianę do SIWZ polegająca na tym ,że w zał. nr 6 usunięto pkt. 4 o treści:
" W jakiej fazie bielizna z oddziału noworodkowego jest sterylizowana, natomiast pkt. 3 zał. nr 6 został zmieniony i otrzymał otrzymał treść: Jakie środki piorące i dezynfekujące sa używane do prania z oddziału noworodków. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1135. |
Data: |
2007-02-12 10:09 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2007 > Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku wg pakietówod 1 do 19 - ZP 1/2007 - PN |
Opis zmian: |
Zmienia się dotychczasowy zapis punktu 13 w Dziale IV SIWZ, który otrzymuje treść:
Ad. pkt. 13. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1136. |
Data: |
2007-01-22 10:00 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2006 > Dzierżawa lokalu - ED 2/06 |
Opis zmian: |
Dzierżawa części lokalu użytkowego wraz z częśćią chłodni ED 1/2007 na terenie szpitala przy ul. Wyspiańskiego 21. |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1137. |
Data: |
2006-10-31 07:46 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2006 > Dostawa środków czystości,worków foliowych oraz środów 1x użytku - ZP 15/2006 |
Opis zmian: |
Dot. ZP nr 15/2006
W dziale XIV SIWZ pt: TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU,ZAWARCIE UMOWY W pkc. 2 dodaje się tręść:
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomomi niezwłocznie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ponadto wyniki postępowania zostaną opublikopwane na stronie internetowej szpitala, numer: www.bip.szpital.bielsko.pl oraz w siedzibie zamawiającego , ogłoszone poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń . |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1138. |
Data: |
2006-10-27 07:48 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2006 > Dostawa środków czystości,worków foliowych oraz środów 1x użytku - ZP 15/2006 |
Opis zmian: |
W dziale III SIWZ w pkt 13 mówiącym w jaki sposób należy opisać kopertę mylnie podano godzinę otwarcia ofert ( podano
- nie otwierać przed 8.11.2006r., godz. 10.15 Winno być:
- nie otwierać przed: 8.11.2006r.,godz. 11.15 |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1139. |
Data: |
2006-09-15 10:31 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów - specyfikacje, pytania, odpowiedzi i protesty. > Przetargi - Rok 2006 > Dostawa materiałów szewnych ZP 13/06 |
Opis zmian: |
ZP 13 / 2006 Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły
w Bielsku-Białej, ul. Wyspiańskiego 26
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły w Bielsku - Białej z siedzibą przy ulicy Wyspiańskiego 26 i n f o r m u j e , że w wyniku przeprowadzonego postępowania dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego na dostawę materiałów szewnych przez okres
1-go roku w trybie z wolnej ręki, zamówienia udzielono firmie:
AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
64-300 Nowy Tomyśl
ul. Tysiąclecia 14
Pakiet I Klips tytanowy - 10 885,75 zł brutto
Pakiet II Zestaw szwu stalowego kilkuwłókniowego - 1 646,86 zł brutto
Uzasadnienie wyboru wykonawcy: zg z art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy pzp – w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, w trybie przetargu nieograniczonego, w pierwszym postępowaniu wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2, ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, w drugim postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Bielsko-Biała, 11.09.2006 r
|
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
1140. |
Data: |
2006-03-08 11:24 |
Dział: |
Zamówienia Publiczne > Ogłoszenia Przetargów > Przetarg nieograniczony - Dostawa leków ZP 5/05 > |
Opis zmian: |
Dodaj do przetargi 2005 |
Wykonał: |
Barbara Tomalik |
|
|
|
|